2007年9月4日

得罪哂!


溝通技巧真的好緊要的,講起這個題目,真的好無奈,我知今天開會起碼得罪左最頂頭那位啊姐,當她成日問有無問題的時候,心裡一直都在盤算,好唔好唔出聲呢?終於出左聲,初初都okay, 後來就失去了平和....又出事了。唔出聲咪好喎,做咩要俾意見呢?EQ又差,哎,溝通能力又弱......但係身為designer,見到問題又點可以不出聲呢,只是出左聲對方又唔buy, 咁講黎又有咩意義?

覺得自己得罪左人,就在放工前send左一些道歉的話俾粉人,回家決定做些research, 看看會否第日再同佢傾下,都係當無用的心態,佢未必聽得入耳,打定輸數好D,最緊要係不要動火......

(P.S 多謝張小美的意見同提點,我會反醒的)

5 則留言:

匿名 說...

溝通嘛, 始終需要些實習, 需要些經驗. 加油哦!!!

匿名 說...

我很明白你的感受,因我也常常是這樣。送你一句金句,是我的團友送給我的:
「但你們各人要快快的聽、慢慢的說、慢慢的動怒.因為人的怒氣、並不成就 神的義。」 (雅1:19-20)
願神在與人溝通這功課上加給你忍耐和智慧,努力呀!

匿名 說...

停一停,諗一諗。
停一停,諗一諗。
停一停,諗一諗。

每次想爆發時,先停一停,諗一諗。
諗下點樣講,可以不傷人地表達到自己的意思。

打份工姐,講左你的專業意見,別人聽與不聽也好,都盡左自己本份啦。無謂動氣。

共勉之。

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

好欣賞妳即時send左封補救的email,呢個動作對我而言,有時都唔容易架!!!

其實良好的溝通和表達技巧講就天下無敵,真正做的時候真的非常困難,特別係我地呢D坦率的人。

King Yin 送給你的金句好好,我們要快快的聽、慢慢的說、慢慢的動怒.一齊學習啦!

匿名 說...

你說出意見都只係為件事好
對方接受不接受,你都已盡員工的責任了
你是新成員,大家都在摸索雙方的脾性
今日上了一堂,下一次便懂以較適當的方法[討論]了
:D