2005年10月7日

fish ball


mirror最近有番食慾了,大概是心情漸漸回復過來,之前最惡劣的情況甚至不能吞到食物...
但現在時常都想起不同的食物,至於我最喜歡的街頭小食當然是首推魚蛋了,
要辣的,哈...其次是釀豆腐,以前見好多人喜歡食魷魚的,我覺得佢本身都要負小小責任,
生為魷魚這種物體,本身肉累累的就令人想咬的感覺,只是佢比較貴,同其實無咩味,我都只是睇人食多D。
至於那些牛肚,牛腑呀,一樣好味,啊...想起都流口水,不過只有豬大腸我會幫襯鳳城酒家的,那裡的又爽又甜又乾淨,
想著想著,好想去食...食...食呀...

10 則留言:

白日夢 說...

食野記得要搵埋我呀!
我最鍾意食
開心又食
唔開心又食
尋晚食左杯蜜瓜味雪糕
但仍不能抵銷我心頭之憤...

mirror 說...

mirror對於甜品類不太熱衷呢,
你看所有佢喜歡的都係D污糟同咸的小食啊。

KS 說...

你想食野都唔好去有烏蠅ge檔口...哈..點解有另一個 mirror 買完魚ball 走左去後面...?

白日夢 說...

唔係一定甜品的
街頭小食我都鍾意架
你梗係未見過我在台灣時瘋狂食街頭小食的樣啦!

mirror 說...

mirror的世界,有相似的人一點都不出奇呀。

Kido 說...

街邊檔我都好鐘意食!! 食完試過肚餓, 隱居返個零星期又蠢蠢欲動!!

我鐘意食魚旦, 咖喱或者煎釀三寶o個d都鐘意食!! 其次係螺肉! 次次見到都好想食, 但係次次食都覺得好淡同唔入味...

Kido 說...

sorry.. shoulld be 肚痛

mirror 說...

街頭小食其實好耐好耐都無食過,那豬皮豬紅蘿蔔更不可以漏呢。

匿名 說...

街邊有豬皮豬紅蘿蔔食架咩?

阿四 說...

提下Mirror,妳鍾意食個D唔係豬大腸,係豬生腸,佢地係兩樣唔同的野黎架!豬生腸淨係豬小姐至有架,知無!