2005年10月28日

甜品當晚餐


小店真是小得好小的店,甜品卻很好味。
品嘗自己的,眼卻看別人的,你試我,我試你的,
真的好滿足了。而且小店是用了我最喜歡的青綠色,
好浪漫的。

9 則留言:

匿名 說...

你都好鍾意用"浪漫"呢個詞語喎..
在你心中,咁"浪漫"的定義係咩呢?

匿名 說...

浪漫是不切實際的,當你在現實生活得耐了累了,總想找一些特別的來給自己打打氣,偶然置身於一個自己喜歡的環境,沒有任何掛慮,還不算浪漫嗎?

匿名 說...

Mirror 都會食甜品?睇黎都幾好味喎!

匿名 說...

只要是mirror都肯食的甜品,
應該差不到去邊,而且真的好好食架!

匿名 說...

有一次聽radio,有人話如果你突然間好想食甜野,即是你近日遇到一些不快的事情,希望可以透過甜食,紓緩一下自己的心情。

我,真係好想立即可以去到小店,品嚐一下各種的甜品。

匿名 說...

mirror, 你仲咩畫倒我個樣咁核突架!!!

匿名 說...

點解我個頭上面有舊野既??

匿名 說...

大家還能辨別到自己...咁走樣都唔會走得去邊掛?咁咪算啦...hee

匿名 說...

哈哈...~
呢張幾有趣,na個樣好好笑~~~
我對眼好似太左一倍咁