2005年10月25日

放逐前執拾



係時候執拾整理裝箱了,成個office灰塵滾滾,執了太多以前留低的物件同起草稿,
有好多公仔,林林種種,足以開一個雜貨攤,不過除了自己,有誰覺得那是值錢的...

7 則留言:

匿名 說...

我就唔會好似你咁多野,因為呢間公司我愈來愈冇歸屬感,所以都到咁上下就攞番d私人野番屋企,要 ling 去新 office ge 野唔係好多...第二時走都容易 d , 唔洗執咁多野...

匿名 說...

初頭黎這間公司的時候,真的愈拎愈多書回來,
有時又怕自己悶,就帶左好多公仔一齊,
後來那些草稿起左又唔捨得扔掉佢,
所有野都好有感情,他們是我的資產黎架。

匿名 說...

曾幾何時, 我帶左好多野返黎裝飾我個位置, 看得人心曠神怡. 別人都說, 能從一個員工的桌面看得出員工的歸屬感有多少.

但即使在現在的office, 都搬過兩次. 每搬一次, 被重視的程度就下降一點, 到後來, 連partition都沒有, 裝飾的心情更沒有. 執拾時發現有些在一樓搬上四樓的箱子根本就沒有打開過...

我也開始把趣致裝飾及有感情的物件一箱箱搬回家, 一來預離開時都輕易點, 二來, 感覺到似乎某人把公仔跟專業掛鉤...

匿名 說...

下? 公仔跟專業掛鉤?
咁咪冇晒人生的樂趣?
人有時係要靠衣裝,
所以同外人meeting時會著得pro d,
但office個位係自己的,
係俾自己有個開心的工作環境,
唔係display window 咁俾人睇,
咁專業與否,與座位的擺設又有何干?

匿名 說...

也許說者沒有這個意思, 聽者多心吧~ 還是看看形勢再說...

阿四 說...

好恐怕呀......睇到都哮喘......

匿名 說...

除o左好多塵之外,mirror 重整到自己污衊晒添,但係,你隻眼o個o的係塵還是你有大大黑眼圈呀?
多o的休息啦,朋友!