2007年3月12日

不可錯過的影片

~竊聽者The Lives of Others~

我只可以講無論導演、劇本、演員casting、故事情節...都無得彈。在片完時候我拍掌了,真是好動人,係咪覺得我有點兒誇張,不過此片是值得一個高度的評價的!看畢此片令我心情複雜,兩個幾小時交代了好複雜的人性殊不簡單!這些都是好自我的感受。另外此片在奧斯卡得了本年最佳外語片,我知我不是因為佢得獎而去, 因為之前無留意佢得獎。一心只是想看一部好片,它真的沒有令我失望,裡面好多轉折位,由好細微的部份衍生出人性的轉變,東方渴求西方的自由,好多的矛盾,有朋友看完在圖書館找資料寫影評,見到她的熱誠,很明白,我等著看啊。

因為成日都留在差不多要落畫才趕著去看,所以有心睇的都睇左了,未看又有興趣就要趕快了。

在柏林圍牆倒下了之後一年去過了,坐在戲院內不停地回憶起當時那些街景,圍牆,每個國家民族都有不少於一段的痛苦經歷,尤其東德,猶太人滅族,世界大戰的敗國,共產的黑幕...計起來其實都看過不少德國電影,都一樣的深刻。德國電影有時會令自己感受到什麼是自由的可貴。

3 則留言:

匿名 說...

睇左, 愛爆!!! 男主角既感情, 基本上只以眼神流露! 最佳男主角!!!
很愛很愛很愛的一套.

匿名 說...

我係全套戲加上導演都好愛呀!好難忘的好電影!

快樂的 說...

套戲真係好好睇,完場我都有拍掌既衝動…
雖然冇拍出黎,但我坐到個字幕差不多logo出埋先收拾思緒離場。
我好鍾意個結局。