2005年12月4日

電單車尾...冥想...幻覺...


昨晚在香港仔食完晚飯,毅然地想試下第一次坐電單車尾,
mirror實在是一隻細膽的兔,比小老鼠的膽子還要小,
坐電單車尾好....好緊張,因為住得遠的關係,而且一路食飯一路恰眼訓,
好想快點回家睡個夠,心卻是驚心動魄。

好了,先作好事前預備,同事好人,借了手套給我,加埋我的頸巾,加個頭盔,
可以開車了,嘩,倒後鏡見到亡命小巴....俾佢過啦,嘩,隔離巴士的車轆好大呀,
唔想夾在車底呀...嘩,轉彎呀,都係唔好睇啦,見唔倒,見唔倒,哎,幾時到呢~''~
輕鬆D...輕鬆D...

今日個膊頭好痛,都話叫自己輕鬆D啦。哎...

下次啦,再坐多幾次,都唔係好驚0者!

4 則留言:

匿名 說...

mirror,你很大膽呢!我可是完全沒有此膽量!

我這個每逢乘車必訓的膽小鬼,一定wewa鬼叫,讓司機都趕我下車!

匿名 說...

你果真要訓練多o的致得喎,
o的巴士其實同平日一樣o者,
只是你自己的角度不同,
所以,當你遇到唔開心的事時,
請學座電單車一樣,用別的角度去看,
世上不是有很多野是直得嬲/唔開心的。

匿名 說...

記得在電影"Big Fish" 看過一段,那班細路在巫婆的眼球裡面得悉他們自己將來的死法,所以當他們之後要經過那個陰森的森林,被樹根纏著頸項時...他們靈機一觸,講左句,我們不是咁死法的, 哈,好快,所有陰霾都像被風吹走去,魔法立即像識破了,樹根都不再繼續糾纏...

我有時都會記得這一段,當要勇敢的時候,當那些心魔還纏著不放的時候,都會想著...我應該唔係咁死的...哈哈,變成mirror啊Q,不過這方法幾好,有時自己最大的敵人咪係自己喎。

匿名 說...

mirror係咪未訓醒先咁大膽架?
電單車... 我諗我都係唔敢坐 @.@