2007年8月14日

Farewell 飯局



正所謂要好頭好尾,老闆走了,這天要整骨的人如我,被迫都要讓步,要和她食翻餐午飯才可請半天假,有部份同事(可能係大部份同事...又有可能所有同事)都認為今次的飯局本身就是一餐解穢酒,實情都並非存在黑心的,而當作一個譬如其實真的幾貼切,因為凡是你生前做過幾多衰野,死後的人在守夜當晚都會懷念死者一翻,我就從未聽過後人直數死者的不是,永遠是讚不絕口的,我想這是一個尊重。今天這個尊重戲又上演了。

我亦加入演出,不過戲最屎,只有這張Farewell card為我挽回一點面子!哈哈哈

今次用了好多手作仔,為的可能是一個訊息;design唔係樣樣野都要由電腦出的,multimedia都只是其中的一個medium黎架咋!

3 則留言:

匿名 說...

我以為大家解穢酒上會俾d 面子, 其實大家有意無意都不禁將某些大家都心照既野放左上檯!

我極愛你張咭!!! 不過我估某d以為multimedia = design全部的人都冇咁高既悟性去 get 到架啦.

匿名 說...

喂, 唔好講到「解穢酒」咁衰咁難聽啦, 做人要有口德, 要有容人之量先得架! 始終佢只係你工作上遇到的人而已, 只是過客, 何必這樣說呢?!

匿名 說...

那只是打個譬如,而且這些字眼起碼不是由我發起,都只是觀察所得,我想有部份人都有這個意思,有時做人去到這個地步,就見到佢幾咁受人歡迎了,假如佢真是一個值得人去尊重的老闆,為何有這麼多人昐望佢早點離去呢!而在她正式走的當日,為何在中午沒有和各同事打聲招呼便靜靜地離開呢?我信各有前因。