2007年8月10日

8號風球

8號風球就好似有些人一樣,經常係不適當的時候出現,令人覺得很不便,食緊飯的時候掛了,真係激氣,一來在西環,要轉乘的士才回到公司,就又要趕住離開了,帶了點未完成的job回家,做不做都未知,只是帶著。

一來好似鬼域的地方,如今在好短時間內所有人出現在等車站,我算好運,行到車站已經上到架970,還有位座,最慘係有個地盤工人座在我隔離位,然後是全車都擠滿了地盤佬,他們是最開心的,在車上嘻嘻哈哈的...好彩有帶隨身聽,不至於侷暈加悶死,因為預左會塞車,過了一句鐘,去到油麻地地鐵附近,嚇然見到非常多的警察,警車同救護車,車上人認為是防禦演習,心裡覺得係唔係咁天真呀...不過好彩的係我沒有選擇搭地鐵,否則就三個鐘都回不到家了,在旺角落了車,不過真是羞家,十次有8次都落錯車,今次都不例外吧,仲係亂咁行,哎,終於去到火車站,又要面臨另一次的被壓成肉醬,所以呢,好討厭這情況下掛8號波囉,雖然換來半日假期,但用了差不多兩句鐘的車程,累死人了。

本來今晚有朋友飯局的,可惜因打風去唔到,當晚朋友打來,無里頭發爛,她認為打風都可維持飯局的,只是我地驚!@@" 同埋過了今天便無機會見面了,因她要回日本上堂,況且佢懷疑我都不是想見佢的...@@" 這樣的無情打擊,覺得好奇怪,哈哈哈...都只怪這風,吹得不合時。

3 則留言:

快樂的 說...

你唔打俾朋友confirm一下是否取消才回家?
我地排左好耐隊,由的士到73再到M49,改黎改去。架M49企滿人,上斜唔夠力,要放了廿多個乘客落車行一小段路才能繼續。呢個帕布真係,走左就唔好食回頭草啦,搞到大家打仗走難咁。 +_+

mirror 說...

其實confirm左取消,可能是因為個幾星期前約好了而去唔到,不開心吧。

匿名 說...

雖則人人都話我蝕左半日假, 但看來我還是有點運仔, 至少不用打仗走難般逃回家裡去.