2007年6月26日

飯碗不保了


自從隔離team經理無情情要改我title之後,
原本無咩信心的我,更加無信心了。
把心一橫,好衝動的打了個電話發出找工的消息,
唔知有無機會,但唔行動連小小機會都會無,
擔心憂慮不能打發走,今天的心很不願返工,
亦不情願地同人打招呼,心想著:唔通真要在這裡打一世工嗎?
受了委屈都要硬食嗎?為什麼今次不去爭取呢?
或者太累了,根本沒有力氣繼續爭持...

心又會想:假如沒人請我咁點算,轉行又可做什麼?
CV又未曾預備...現實結果又會是怎樣的一會事...

以前的我比較大膽勇敢,現在的我太不濟了,
現在只希望我在這兩個禮拜能預備好自己的CV就算是幫自己行多了一步了。

11 則留言:

匿名 說...

可以轉咩title ah!? 你做設計,唔通轉你做editor 咩?唔好話我知佢ling 走你個senior wor....叫佢比番個manager同你交換就得.

匿名 說...

senior就仲係度,咁咪即是senior multimedia designer了,我講得好坦白,multimedia不是我行的路,在這個階段並不是senior, 無謂夾硬加上去,同埋請我0個陣係graphic designer個喎,若然是multimedia designer就不會apply啦。

快樂的 說...

冇得同佢嘈嗎?
邊可以咁樣亂咁改title,要你真係有果方面經驗先可以用果個字架…

匿名 說...

這個佢的解釋大概是:這裡若然每個designer都有其特長,咁咪有好多個title? 公司是不會這樣做的。若果突出個人的專長算是自私的。

她的這樣解釋,然則我再堅持是自私的... ~"~

匿名 說...

haha,佢咁講就有得argue啦,就係因為唔應該突出每個人的專長,咁就唔應該用multimedia ,應該simply 用designer ...that is senior designer.

匿名 說...

今天佢又不放過我了...
第一就是和我算賬,問我係咪同左其他啊ger講過這事。
其二就是問我不想轉title的理由,
最後佢話其實用不著你應承與否,title都一定會轉的...

佢實在令我太累了,對話中曾經解釋過我不想再重拾這件事了,覺得成件事很不舒服...我受夠了...

沒有解決的辦法,唯有拖住啦,我話hold住第日renew contract先講啦,這個女人真難應付。不過小道消息知道我第日會under佢,佢仲成日話要擴闊我工作範圍tim.

匿名 說...

你要轉title一事, 我記得以前也試過了, 但最終你不肯, 結果沒有轉, 為什麼今次卻這麼軟弱呢?

我覺得這個不是"自私"或"不自私"的問題, 而是"正確"及"不正確"的問題, 令人誤會的title, 只會令與外間合作的夥伴混淆, 到時會損害公司的形象。

你將會under"她", 但"她"不是公司最高層吧, 可否再向高層反映? 拿出你的勇氣, 與他們講道理, 無論結果如何, 至少爭取過!

我撐你!

匿名 說...

哎...以我的性格,係一定會爭取,只是太累了,同佢講的樣式是,佢有佢講,我有我講,中間好似有什麼隔開似的,我咩都清楚講到明,而佢就好像那些俾coins發聲的公仔,永遠都講著那幾個point, 咬著不放,仲成日問你明我的意思的,是嗎? 真離奇......

下星期我會找HR傾一次的,真的無端端玩咩野呢?又唔好玩0既!

我的精力不是用在這些地方的。

匿名 說...

個條友講野不嬲都自說自話,廢話連篇架啦…唉

快樂的 說...

同你自己阿ger講係好正常一件事,你應該反問佢,既然公司想轉你title,點解你直屬的上司唔知?

designer確係有好多範疇,你要求一個正確符合你既能力、經驗和工作種類的title係正常不過,唔係自私唔自私既問題,唔該佢唔好人身攻擊和轉移視線啦。話你自私係想將一個唔合理既事情道德化,去令你唔再堅持而已。

匿名 說...

很多人都跟那 ger 駁不上,講極都係溝通唔到,只因佢永遠在說著自己的 point,重覆又重覆。

有跟過別人說又怎樣?除非她在房在中 "keep it to yourself" 而你又答應了才就話。

這人真有趣,若然真如傳言你要 under 佢,現在還未 under 都如此霸道,到真的 under 時那還得了?

累也好,都要爭取到底,不然這人將來只會變本加厲。加油!為你所覺得正確的努力,我相信祂會給你力量走下去。You are not alone.

Pray for you!