2007年4月14日

海報


這兩個星期加埋復活節假都不停地趕公司job, 真的連病都無時間!
不過這兩日不停有朋友話在地鐵站見到我做的海報,雖然那不是什麼大job,又不是做得好好...,只是我真的好開心,尤其當有舊同學問到我地鐵有幾張海報是否我做的時候,真的好驚訝,她看得出是我做的!話因為那些筆觸...哈哈...咁真係唔知好定唔好了。

即是咁,我並不是浮誇的人,只是有點開心,因為我第一次做地鐵poster!

本來是做直度大燈箱片的海報,因budget問題改了擺扶手電梯,話咁可以擺多幾個站對那些支持機構有所交代...當時有點不開心,本來以為可以放到大燈箱片會好威的~~"! 現在只可擺那些電梯旁,邊度會有人睇丫....不過現在睇起上黎都可以啦,heehee...還有好多個站都見到的、中環、銅鑼灣、香港站、寶琳、旺角、油麻地...我都要發掘一下啦。

我發覺在街上見到的作品比起做一個網站更有成功感,真的不可思義啊!(你地看,那spot light剛好射著那四張海報呀!)

9 則留言:

匿名 說...

ha~ 你真的好威!!!
不要小看扶手兩旁的廣告, 我每次經過都會留意它們! 雖然不能駐足慢慢看, 但看到有興趣的, 到另一個mtr station還是會努力搜尋!

匿名 說...

真的不好意思~~'

快樂的 說...

擺出入口通道的燈箱,除了型男索女,其他野邊有人睇,個個人都匆匆過。扶手電梯就唔同了,雖然是流動的,但有很多很多人都會企定定,看到的人會比燈箱多好多~~

本來都影左寶琳站,但out-fo;都想影樂富站,但費事要人等我。下次去影旺角站先,位置在大堂往朗豪坊出口那裡。

匿名 說...

mirror,
今日在佐敦站的扶手電梯看到呀! 我都覺得好威呀, 如果我係project owner都會好開心, 何況你係design果個?
証明你的design係得既! 努力! 記得影低做portfolio呀!

匿名 說...

點解唔等D係KCR, 我好少搭地鐵。
聽講是昨天出的,我應該還有機會的。
唔該曬快樂的,影好D,我的portfolio都靠你了!

匿名 說...

琴日係香港站見到!! 好靚呀!! 仲有仲有, 我見到企我前面幾格o個個女士係咁望係咁望, 望左好耐添呀!!! 你好威呀!!!

匿名 說...

唔好講威啦,哎,其實少做多怪咋,若果落多幾次就不會咁傻的了,仲有許多改善地方呢!多多包涵呀!

同埋我昨天在太子站,就是看不見,一來無帶相機,有都影不到了。

匿名 說...

喂!連太和商場都有大象和范太出現,真係犀利囉!

匿名 說...

只有我仲未見過...~~" 這個promotion話用了二十幾萬,擺到下個星期就完了。太和的啊四,可否幫我影左佢。