2007年2月21日

扮鬼佬老細...





新年後第一天返工,當然希望有開工利是...不過不帶任何期望。誰不知就在此時收到我啊manager的一封email,內容見第一張圖,有同事認為這事直情係此地無銀啦咁!我見到email後,覺得佢講的 "not qualified to 派利是"好可笑,咁就畫左個女仔俾佢...不過無反應,無回覆,之後覺得佢唔明,加多個開工大吉的圖俾佢,話可以print出黎用,佢仍然是沒有回覆...亦沒有同組人有回覆...死啦,自己擺左自己上枱!
之後lunch time在公司食,都沒有打過招呼,好低調,聽講上星期五每一team同事都出左去食團年飯,只有我地team人在公司各自食飯盒,佢仲係關埋門食自己的公仔麪tim....@@"

就黎又做apprasial了,今次有証據在手了...哎,平日剩做email, 上網都用哂時間啦...咁...

3 則留言:

匿名 說...

絕對是此地無銀!!! 從沒想過他竟然是如此逃避現實不面對!!!

匿名 說...

我覺得好好笑....
其實有咩人真係貪個封..10蚊..廿蚊的利是.....

佢咁樣寫...我覺得佢好介意我地平日係office 亂講既無謂廢話~

匿名 說...

看來佢應該係介意收留埋我地這四條腿,
嫌我地煩麻。