2007年2月5日

有驚有險



今朝真是爭少少就可以拜拜了,話說每天都同樣要橫過一條馬路,
才到中間線等巴士的,今天當要橫過時,眼看無幾遠有架巴士用不
太快的速度駛緊過黎,咁我便沒有用跑的速度橫過對面,不過一刻間
那架巴士已用高速駛過了,他好像見不到我似的,和我好接近的距離
駛過我, mirror那把好硬的頭髮隨即吹起,膽小的我,嚇得非常的驚,
當然沒有擺出好驚的樣啦,撥撥頭髮,就扮哂野咁當無事發生......
然後想,原來我未係時候,亦不是咁死法的!咁死都好肉酸的 @@''

6 則留言:

匿名 說...

你上次叫我小心過馬路,你都係啦,有口話人冇口話自己=P

mirror 說...

No. not the same things, The bus driver must been caring for the pedestrian all the time.

You are right! we need pay attention to the road.

匿名 說...

小心小心.自己唔小心,天父都幫唔到你.

匿名 說...

嘩~ 你真係要小心d至得架~~~!!!! 下次過馬路, 當個個司機都唔小心就最o岩啦~~

阿四 說...

我時常都話,個個司機都信唔過的,還是要自己小心,情願慢少少也不要枉死啊!

過紅綠燈都係一樣,就算是綠燈也要睇清楚有無D失暈司機,為了他們的不小心而送命,唔抵嘛!

快樂的 說...

過馬路就咪遊魂啦~~
d司機係會突然踩油加速架... 可能佢都遊緊魂