2007年7月4日

coke zero


記得有一次家中媽媽咳了一個月還未好,她憤然在雪櫃拎左一支可口可樂在飲,結果好翻!

同事丁同樣和我一樣咳得要死,這樣我便大膽地提出不如試試可樂吧!他當然覺得我在說笑,不過當我在同事P的枱面找到了那罐coke zero,他用了咳到眼紅的目光好驚惶的望著我,然後說:俾半杯我吧!這樣我們分了這罐可口的coke zero。

午飯過後,同事丁輕鬆地跟我說:真的奇怪,現在精神左,咳又少左,唔通可樂真的有用?

如果仲係咳緊,何妨一試呢!重要是心口有個勇字,以前神農氏嘗百草咪都係咁試出黎!

最後多謝同事P的coke zero,多得有你!見你的coke zero 藥水買了成個月,原來都係等到今日的!

8 則留言:

iRis 說...

可樂原本就係藥既一種啦..

同事丁又係邊個呢....?

匿名 說...

可能我都要飲下

匿名 說...

教壞細路呀!

匿名 說...

啊"的"邊係細路呀!要勇敢D,coke zero敢死隊!

匿名 說...

德穎都咳,可能都要飲下
但系佢應該系被同學野的,應該唔系星期一被你傳染,d菌種唔同得唔得呢?

匿名 說...

大人細路都應該無問題的,咳都只分兩種,有痰同無痰,而coke就有多種,看來小朋友要試款甜D入口的會方便D。

匿名 說...

今晚真係試左,最初飲完還有幾聲咳,但係夜D果然好似真係聽唔到佢咳,唔通真係有效?咁......其實雋彥都咳,不過我諗佢都係食番D正常的藥吧......!

匿名 說...

多謝mirror你同我share左coke zero, 之前由雲南返黎咳到宜家, 不少同事都見証我講兩句咳到咩咁. 你唔講唔覺, 講開又覺, 飲完你罐coke zero, 我就冇咳過啦!!!!!