2007年7月18日

開會畫畫


一年一度的Staff meeting, 我都有take notes 架,咁咪唔會全場都用對sleepy eyes呆呆滯滯咁係度雲游喎!
0拿...裡面有好多key words都寫下的。唔止我,張小美同學還畫了一系列"點死法", 都幾有佢個人的style架。

開會好,遲D話唔定出書喇! 我見現在D書都係差不多亂畫畫0者!

(P.S 公仔件衫係上次在街行過見到的,幾鍾意,可惜自知著得唔好睇,唯有佢著啦。)

3 則留言:

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

haha..經mirror的同意下,我都已將呢幅精美插圖擺左係自己的blog..我的工作重點全部係晒度..正...

匿名 說...

我想睇張小美的不同死法喎~~~

匿名 說...

你地就好, 我就慘啦~ 成個meeting不斷同人地有eye contact!!! 佢望住我講一大堆"keywords" o個陣個心入面只係諗, "點呀.. 你講完未呀..."