2007年5月2日

眼瞓到震!


自從整完上身的骨,每一天都有虛脫的感覺,試想想,將D骨重組,移翻正D位,都不是簡單事...
時常都累到好想瞓,好擔心整埋下身的骨,會累成點?都唔理得咁多,現在有D感覺是成個人內裡是一個老人家,好想全日只攤係度休息,看來要做翻D運動先得。

6 則留言:

匿名 說...

第一次見到眼訓到眼都唔見既mirror!!!!

你咪掛住做運動做住啦~ 唔係一陣d骨又未攪好, 你去做運動又多左d unknown factor~ 你暫時都係休息多d先啦~

匿名 說...

醫生話剛做完復位,唔可以咁快做劇烈運動,要多休息,同埋做下經絡操.

唉,我仲慘,d骨都未完全好番,前兩日又腸胃炎,嘔到個人冇哂力....真係屋漏偏逢連夜雨!!你幫我祈禱啦...

匿名 說...

咁橋!我又有腸胃炎,哎,ah ta你已經瘦到咁,仲嘔,真係無幾多両肉見得人,多D多D休息呀,你快D好翻呀.

我D位仲未復完,還有兩個股要做....哎呀,佢地真係唔爭氣呀!

匿名 說...

復位後會嘔? 兩個都係咁, 係咪自然反應黎架? 使唔使問下醫生?

你地兩個都要保重呀, 今晚同你地祈禱啦~

匿名 說...

復位之後唔係會嘔,只係我食錯野啫.

快樂的 說...

乜白日夢會祈禱架…?

ah ta同mirror好似忽然爆晒d積病出黎咁既,真係要好好冬眠抖返夠至得喎!

ps. 我勁鍾意呢隻眼訓mirror,個表情好似我!每日下午我都係咁上下…