2007年5月3日

驚心動魄復位篇

經過上一次頸椎、胸椎、膊頭的復位後,今天是第二次復位,做的地方是或左或右的腰骨同一高一低的盤骨;

好喇,做之前,教授幫我用紅色筆畫上那鈄鈄的腰盤位置,又經過一輪的復位手法,拍拍裂裂聲過後,教授再用藍色筆畫上最updated的腰盤位置,呵呵呵!真的不可思意,腰骨路線直翻,盤骨平衡翻,連高低腳都攪掂埋,okay 喎,個心一時定了下來,心裡盛讚教授,哎,可惜,我那兩個股骨被發現一前一後,兩個股,一個大一個細,@@". 隨即知道復位治療還未完成,正骨mir仍需努力!

不過另一方面,可以有點安慰的是,第一次復位完高了0.9cm, 今次又高了0.8cm, 身形好左,肚臍下最肥的位置度過了又少了好幾分,教授又講回同一句說話:"好過去瑪花啦!"。人生有時真的很無奈。

之後的事,我只想多點休息...坐好...休息...同埋公司唔好抄我住,我好等錢用...要籌款了!

10 則留言:

匿名 說...

教授講得岩wor! 好過去埋d 坊間的增高同埋減肥攤擋啦!

匿名 說...

可以增高? 下次幫你度下先. 放心啦, 公司唔會咁易炒人, 如果要炒你都唔係而家啦, 哈哈

匿名 說...

咁你地係咪會幫我籌款先,醫藥費好貴呀!

匿名 說...

記住唔好做運動,要做都只可以做些簡單而又可以留心糾正姿勢的運動. 跑步/打波這些目標性的運動唔好想了.否則籌幾次款都唔夠.

匿名 說...

勁勁~~會唔會第時見到三點式mirror?!

匿名 說...

今日又聽講做股骨頭向後校正的位置會痛,真係好擔心~~"
我好怕痛,又怕做完之後對腳發軟,這隻軟那隻又軟,唔知點樣算。

匿名 說...

加油呀mirror! pray for you! 這陣子成日都唔見你, 感覺真係好久不見. 如果你返工記得走黎同我 say 個 hi, 睇下有冇又高左先~~!!

快樂的 說...

我地應該捉mirror在牆上畫低返每次做完復位的高度!

匿名 說...

我好想返工架,可惜整完頸後,應該係頸椎,我開始有耳嗚,到現在這幾天有嚴重的耳水不平衡,好辛苦,個人有好累,不能集中精神,哎.... : (

匿名 說...

下? 搞到耳水不平衡?
你不如問下醫師, 究竟呢d係咪正常反應? 抑或你根本不適合做復位呢?
保重身體呀!