2006年3月30日

求你不要接近我~"~


今日算係唔知死的了,一味大力搖個電話座,搖到你掉出左黎...
見到你的時候點解會怕到彈開幾米呢?其實你這隻野咪一樣咁驚...~""~
仲無端端無左條命tim...哎,真的唔關我事嗎?
想起來,或者係我引誘你過來的...又可能是你在趁著我們搬寫字樓其間,
電話座成為你的避難所吧...你想試下南區的新環境嗎?
咁究竟是我入侵你地頭還是你入侵我地頭呢?安息吧。

7 則留言:

匿名 說...

見證著整個場面,太嚇人。

難道我們應該視而不見,繼續河水不犯井水的生活?

匿名 說...

搖電話嘛....
最好搖理自己個頭添呀...你知啦, 佢地係你講電話個陣靜靜地入你對耳仔都未定ga...
hmmm....
為咗肯定佢地係你個電話度完全消失,不如買個曱甴屋放係張枱度,過完個weekend之後,怕且都搬走哂喔...

匿名 說...

今日mirror帶了一樽香精油回來,
用來清潔哂全個枱面,可能因為咁
有隻逃了隔離的同事度暫避...
我的範圍都應該暫且令牠們卻步吧...
另外放工再噴"殺死你"
這場戰事要開始了。~'"~

匿名 說...

我話係袋鼠引來的

匿名 說...

好在我檯面仲未發現有........

匿名 說...

的: 你地那邊是蟻丘群,當然無曱甴啦。

匿名 說...

今朝打開隻杯蓋,發現有隻小曱甴在杯內的水中,
浮浮沉沉,看來算吧,不如同牠們一同在公司裡生活吧,
我都好累了,由牠們吧