2006年3月16日

把鬼下午茶


你地知唔知,有人在這個返緊工的時間,
招搖地落去飲下午茶,
Tips: 這人不是我同事...

啍!仲話間唔中做下依D事個人會好開心tim....

唔知佢食成點?肚痛未!哈...

間唔中俾個肚痛下都幾開心丫...哈哈哈...

一係咪揀這個詛咒喎---->肥死你!肥死你!肥死你!

3 則留言:

匿名 說...

咁過份?! 不過我諗佢起碼都要行上好幾十分鐘至行到去食tea!!!

mirror的咒很毒... 唔得罪得~

匿名 說...

以前你地間公司仲喺長沙灣嗰陣,有人成日去食tea,你唔知咩?唔係我,我好盡忠職守架.

匿名 說...

我最近才聽聞到個陣有人咁做... @.@