2006年3月12日

工作就是如此


多工作並不是問題,而令到mirror由平靜變作憤慨的是什麼?
已經是好幾個禮拜的週末了,都是不斷地在做公司的工作,
一直都沉住氣,沒有怨言,只是那些久違了的公司決策...
高層的飄忽,那些大話;那種變臉...無禮...都夠受了...

為何所有工作都是來得急,所有決定都是暫時性,做住先的
心態打擊著愈來愈低的士氣,一次又一次的失望...加上錯誤...
一堆堆的鑊氣...是誰個為我們預備的?

身為人地的下屬,他們會給你發言的機會,可是決定權全在
他們手中,只是喜歡就可不揀手段達到目的...自己做錯了自然
不應該,但他們做錯了,又是否都是我們的問題?

為什麼在位高層的不小心要我地低層員工去承受...那些無形的壓力...
終於要發出來吧!

是的,mirror明白的,工作就是這樣,生活仍是一樣,人也許都是一樣...
只是心裡很不舒服,有點不甘,

不過誰會理會!

5 則留言:

匿名 說...

不要勞氣嘛...
今天買了喜愛的書及衫,開心點吧!

mirror 說...

mirror今日已經忘記了不開心。
而相信事情都解決了。好彩好彩!
相信每一個星期日都有轉機...^^"
mirror又想通了。

匿名 說...

老細唔理你地死活,係大多數員工的感受,
只是,當神(我地大地板)見到的時候,祂就不像一般的老細,油你死,而係出手相助o羅!
所以我地的出路由是從神哪裡來的!
祝福你呀!

匿名 說...

"做住先"都係每位老細comfort佢地既上司又或者用黎大其他managers既手段.

你不火, 他就當你冇野, 繼續.

其實佢地係知道有問題, 只係壓得就壓. 我地有咁既問題, 當我黑過一兩次面, 佢講多左說話黎comfort我, 但係做都要照做.

從來, 條氣順係好緊要.

匿名 說...

條氣順真係好緊要
mirror唔好竹目己谷氣
谷住谷住畫出黎的公仔都變晒黑色了