2007年10月3日

感覺好差的一堂

昨晚上上了一堂老師堂,這個老師第二次遇上,英國人,不懂講廣東話,只喜歡形容一D睇不過眼的就會好誇張地講"垃圾"。
他有一個中國藉女朋友,這個女子因為佢的緣固而放棄吸煙,他感到好自豪,還說他的女友是全世界最靚的女人...

昨天的堂恰好要講relationship, (即男女朋友o個D)我地會先在一排名詞上面選擇對象的條件,由一至五點,第一點算是重要的,
好啦,D男的永遠將個"Look" 擺在最前,話揀女仔一定要靚,首要條件,咁都算了,你地知我啦,人有人講,通常都沒有理佢地,我都是在一旁想想一陣點用英文回應,

到我了,我話The first point I choose is religious. 作死,一講出黎反應大到呢,第一啊sir用好誇張的:"my God!" 講了好幾次,覺得我好奇怪咁,然後一輪機關槍掃射地問why? there is so narrow for you to choose...and 佢話:there is so many good man and they are not a christrian.[我夠知成街都係男人啦] 仲話,"I believe in God, but I don't believe in church..." okay....我同意的,我更不信任人多Dtim, 不過不要當我是外星人看待,好難受。

不過okay的,下次再問同樣問題,religious都會是first choice. 哈,總之感到實在好多。

6 則留言:

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

欣賞妳對信仰的堅持,特別是在眾人面前高呼神對妳生命的重要。

無需理會這些匀民,他們不尊重他人之餘,亦不尊重自己的言行。作為老師,他更加需要檢討自己的行為。

匿名 說...

但係你唔好嚇個老師wor..

萬一嚇走左人...間學校close左..你就血本無歸!!

匿名 說...

Mirror,

我支持你!

匿名 說...

老師嚇走了,還有千千萬萬個等住用,那不是私人補習呢!

支持我的就幫我留意下啦。~~"

匿名 說...

你多d黎探我.....搵老外同事同你傾計!wahaa!!

匿名 說...

幫你留意下咩?好男人?