2008年10月4日

小手繪


那朝11點開始給現/舊同事們畫石頭,就是為了email裡的一句"來飲茶的會得到大比小姐紀念品一份"...不過呢,他們都不是太難應付的,所以心想畫一點古怪的給他們就可以了,因為他們都不會要求我太高,呵呵呵...今次不是畫得好,而且趕住出門口而令那些顏料有些脫色,真不好意思,下次啦,希望有進步。

事實我喜歡打開顏料畫畫,只是平日太懶惰,近日工作感到非常的不開心,而且有很多無形的壓力,趁著今次機會,開些顏料畫畫心情續漸好轉,這算是我其中一個很好的減壓方法!

8 則留言:

匿名 說...

謝謝紀念品~~~~~~~~~~~~

不過唔知係咪我放係袋裡面幾日,走動時磨擦甩了色,手上那件的顏料沒相片中那麼深和完整....

匿名 說...

我諗你那舊石頭已經被你磨到死左了。

匿名 說...

點解我冇份架?!
我又要一個!!!!

匿名 說...

你地幾時去飲茶O黎呀?我好似冇收過風O既?

匿名 說...

serina, 太趕了,下次有機會呀。

Kingyin, 唔好玩啦,你咁忙,點預你呀。

匿名 說...

"因為他們都不會要求我太高" 我地要求好高架!!! 不過~~~ 你做D野出黎O岩我地怪口味O者~

匿名 說...

ss-ta同s-ta 係咪同一個人~
我果舊石呢,兩邊都係黑面人黎架..

匿名 說...

ss-ta 係我黎架... 栢金遜呀... 手震震所以打多左隻字...

HA~ 兩邊都係黑面人咪O岩你~~~