2008年6月17日

其他boss的習作




最多做的是別人教會的義工如這些,還有另一些,都是別人教會的。

8 則留言:

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

謝謝mirror呢位大義工law!!

返工第二日,msn, facebook, webmail全部block晒..勁冇隱!!office hour 與世隔絕 :(

匿名 說...

你轉左間咩公司?咁你好唔習慣個wor, 在msn見唔到你,仲以為你還未上新工tim呀。

匿名 說...

點解仁愛係菠蘿?

匿名 說...

你和別人分享菠蘿的時刻,好感受到仁愛,hoohoo

菠蘿本身會剌傷人,但佢的肉甜而多汁,而且一個人不能吃掉全個,通常會分享給其他人,Love, charity, kindness...
haahaa...總之好菠蘿啦!

匿名 說...

Mirror,

麻煩晒你, 將來你在天家會得到獎賞的 :)

burn burn, 我地成日搵 Mirror 幫手, 都應該請佢食番餐, 不如 6/7 去完你教會之後我同你一齊請 Mirror 食 tea buffet 好嗎?

Yu Wan Pan, Phyllis 說...

要啦!!

其實Mirror已經比左暗示我地,我地識做架啦~

匿名 說...

king, burn burn,

多謝啊!你地真係好"菠蘿",雖然我唔係好"李", 但你地都"榴連"我,總之你地都係"蕉"啦,我會好"蘋果"架,對著你地都好"橙"呢...真係盡在生果中!

匿名 說...

哈哈, 好左有幅襟章圖, 如果唔係真係唔知你講乜