2008年4月16日

滅絕蘋果


今天又一次三team人開大會(system admin, program team, mm team),由N老細主持,最後一part是沒有預備的voice out時間,即是要每個人都講翻D工作問題或是任何申訊...第一次接觸,沒有預備,腦裡空白一片,見部份同事都問了一些電腦upgrade的問題,又聽見話program第日要test埋mac機主要的browser--safari, 咁我就乘機問及我的Mac機第日都可能有需要upgrade一下,答案是唔會,公司不會再投資落Mac機度,主要是想全個部門align,咁system admin同自己team做野都方便D,N老細話公司唔想D人用著不同的"架餐", 我即時提佢那是一樣工具,還駁咀說不同工具但都可以做到要求,當然話一出,連我啊姐"pretty white" 都加埋把口加以解釋...話怕什麼由mac機儲存去其他pc機唔知會唔會有咩問題,無人知...場面冷清,心中都知不妙,沒有人support自己,變成又一次的孤兒仔,什麼的IT公司?連一部mac機都不能容納,我又衰衝動,句句頂撞,我真係好唔捨得唔用mac機,當佢係自己個仔咁,我話我原本就不是你們的team, 不要滅絕佢,話一出又引起他們的不快了...

我講得無錯丫,堅持係有一點,雖然得我一個人,無人幫,system admin的人都怕左攪部mac, 但基於一間同IT有關的公司,我認為他們是不應去逃避的,不過我亦相信小數服從多數,我這個小人物,還可撐到幾時?唔去upgrade部mac, 即是滅絕啦。我係咪太頑固呢,定係在這公司己沒有生存空間了。

5 則留言:

匿名 說...

收mac機d file冇問題呀,咪又係咁用。
我相信係有d人個腦有問題而已。都唔係單一既事件。

匿名 說...

Mirror,

知道你用左咁多年 mac 機, 要用番 pc 真係會唔慣, 明白你的心情. 不如你試試換個角度去想, 站於公司立場, 要管理兩類電腦, 尤其是當其中一類只佔小數, 所花的人力物力真係唔多化算, 所以先會有這樣的決定. 你不要轉牛角尖, 你在公司怎會沒有生存空間呢? 做人有堅持是好的, 有些事情必須要堅持的, 就如我們的信仰, 求主使我們看見祂的心意, 要我們堅持的是甚麼.

我也將萬事當作有損的、因我以認識我主基督耶穌為至寶。我為他已經丟棄萬事、看作糞土、為要得著基督.(腓3:8)

匿名 說...

有沒有告訴過你,我中四那年,同班同學為了「悍衛」用慣了的課室,而攪罷課?那時覺得「調班房」真係一件大事喎!

我想,在office,電腦只係一件工具,用得順心固然是好;用不習慣,時間花多了,損失的是公司。你珍貴的,是個人對設計的知識、技巧和投入。不要讓膚淺又無謂的人,輕易把目光轉移,以為你只能依仗電腦工具!(那時候,你不只失去一台順心的電腦,而是損害自己的專業!)

匿名 說...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

mirror 說...

的,kingyin, iris: 多謝提點,想通了,不和他們計較了,我希望我能upgrade對design的認識同經驗,電腦不upgrade那就算吧。