2008年2月11日

媽媽快D好!


又過了一個年!今年希望媽媽們都健健康康,昨天小組組員都特別為到各自的媽媽而有代禱的時間。因為作為媽媽,真的好艱辛,好勞苦,有媽媽的照顧,實在是好幸福的一件事,所以大家都想將最好的訊息帶俾佢地。

話說年三十晚零晨時份,我的媽為了團年飯的緣故做到很夜都不肯去睡,就係因為企高拎野而失去平衡,跌倒撞親條肋骨,直至四點才因太痛才叫醒我,我即時打電話叫十字車,見到她好痛的樣子,卻是做不到什麼,救護員來到,量度血壓等都正常,只是媽太凍,著了很多衫,去到醫院當要做檢查時除衫都成了好痛苦的障礙。真係慘了,好彩是我都能在醫院同佢一齊,那天沒有洗臉,只刷了牙,烏黑的樣子卻在早上踫到了一個做救傷車的朋友,老朋友見面,傾了陣計,令我心情輕鬆了很多。

原來急症室真的好忙,聽到姑娘好多怨言,話很累...做死人...想遲工...又見病人好多,一車一車的救傷車,載著不同的病人,有互相折騰的感覺。

不過在威記6個鐘,最令人氣憤是接觸到一個不專業的醫生,他應付我們的提問,選擇一臉不削的咀臉,講出滿口癈話的言談,令人很是氣結。媽媽跌倒肋骨,模一下都痛,照X-ray, 應該照傷及的地方,而出來的片卻是照了其他沒事的地方。總括來講,我是對這醫院失望的,而6個鐘都是夾著無奈同沮喪。

後來我和細妹送了媽去東區醫院找平時跟進的心臟醫生,他為我媽作出分析同檢查,取了強勁的消炎止痛藥,現在媽媽最重要是多休息,不可做粗重功夫,而想到之後的跟進,我想可能要為佢找一個鐘點女傭幫手煮飯清潔了。

4 則留言:

匿名 說...

噢! 年三十晚整傷, 幸好當天晚上你在家, 不然的話, 你媽媽不知道向誰求救...

希望你媽媽早日康復, 年紀大了, 叫她不要太粗勞, 保重身子!

匿名 說...

係呀,而且幾日都有人係度,其實係好好彩架,心裡都興幸時間配合到。謝謝你關心呀!

匿名 說...

我記得有一年我媽媽又係年三十晚發高燒,我立即趕過去(我地住得好近)同佢去睇急症,都係等左超過六個鐘.大家ge父母都大啦,要我地照顧,我地要好好照顧佢地先得架.

願神保守伯母...

匿名 說...

公立醫院咁大,總係有d唔專業既人。好在你媽媽有睇開既醫生,咁好好多呢。祝你和你媽媽新年都身體健康,病痛快d好啦。