2007年1月9日

洗臉泡泡技巧



今天張小美同學教了一個令洗臉膏起泡技法,她話只要用類
似洗澡時用的呢龍質地的物料就能輕易令洗臉膏起好多好濃
的泡泡,這是我時常煩惱的事,因為我的洗臉粉明明話可起
好多泡泡的,但每次都總是失敗。

不可太遲,即晚就試,結果真是奧妙了,好快那些粉末就變
成好好用的泡泡了,愈來愈輕,愈來愈幼細,愈來愈濃...現在
我的臉蛋終於能洗得乾淨了。呵呵呵...

3 則留言:

匿名 說...

吓, 我都知la. 媽咪以前都有舊野造泡啦!
依家媽咪D粉用曬, 轉左用DHC, 但個櫃仲有幾舊留係到, 阻住我放玩具.下次送俾你la.

大大大鄉里eeeeemamamamama

mirror 說...

咩原來個個都識既咩?

匿名 說...

hooo~ mirror發現新事物~ 新一年新嘗試又成功, 好事呀!