2006年10月12日

瞎子摸魚


話說今日lunch time完了之後,mirror被幾個同事圍著講述
他們由華富村行山回公司時發現一條成一米長的魚的事蹟,

他們你一言我一語的,好笑在他們每個人的觀察都不同,
而且愈講愈興奮,樣子似是要我幫他們証實那條魚確實存在,
同希望我解答這條魚的名稱......@@" !

後來終於各自返到自己位,以為告一段落,點知他們
一齊在msn繼續討論這條魚的事...連隔離team那位沒有
跟著去的同事都一起在網上搜尋...!

噢!天呀,最後我叫他們不如去海洋公園一趟把啦!

他們真的可愛,莫非那條是美人魚!

話時話...返咁耐工真的沒有見過他們這麼...
積極同咁有探索精神的樣子... :P

6 則留言:

匿名 說...

哈哈,因為條魚好奇怪嘛,成隻大髀咁樣~

匿名 說...

似咩話...~"~
大脾?


唔掛得圍我啦...

匿名 說...

d樣好搞笑呀!
你地食lunch咁鬼開心, 真令人懷念!

匿名 說...

一米長!!!! 咁佢係邊呀?? 就咁撻左係個地下度呀???

匿名 說...

他們去左行山回來,那條似大脾的魚在海中,
不過他們其中有個人在問那條魚是生活在淡
水中還是在海水中,真是激死!@@"

匿名 說...

哈哈,阿ken和新raymond睇左成十分鐘,一步都冇行過