2006年7月18日

new born


七月十二日晚上他終於出世了!
你看,這是他來到這世界第二日的晚上,
e媽特地送上小小祝福...

我特別喜歡佢喊的聲音,細細聲,有點沙啞...好得意
這幾天e媽我都在模仿他的聲線,只要一想起他就開心了!

時常都想起他的樣子,好想時常都見得到,
我們都不忘研究他似邊一個家庭成員,數一數,
差不多兩邊的家族都數過了,但究竟佢像那一個多點呢?

其實照我話他是好獨特的,沒有需要像誰,他在我心中是最可愛的,
這就是了。

5 則留言:

匿名 說...

好多頭髮噃...個嘴好紅....好可愛!

匿名 說...

我都係想講
佢好多頭髮呀~~~

匿名 說...

HO~~ 好得意!!! 果真係, 好多頭髮...

匿名 說...

阿B仔出世的時候明明都白雪雪的,但經過一晚照燈後,就變成了一個"古天樂",由頭到腳都黑了很多,而且仲乾到脫皮,連手指都脫皮,真有點心痛......

匿名 說...

點解一出世有咁多頭髮既~~~